Do Krasic
Kategoria Cyklotrek, Krasice

Moc jurajskich wrażeń - dotarłem wreszcie na wierzchołek góry Bukowie, a że szczęśliwie był piątek, w promieniu kilku kilometrów nie było nikogo. Dojazd rowerem okazał się możliwy na odległość 100 m od skał. Przy okazji eksplorowałem też inne miejsca w okolicy Trzebniowa. Dojazd do Krasic w kwietniu to moc przygód i festiwal sielankowych widoków. Az chce się jeździć! Roiło się po drodze od pliszek i trznadli. Zawilce miały już spore pąki.
Podjechałem pociągiem do Myszkowa-Mrzygłodu a w pociągu zaliczyłem przyjemną rozmowę z panem, który jak ja przed laty, postanowił dotrzeć do wszystkich miast w województwie śląskim. Dotychczas jeździł autobusami i chodził pieszo, ale do Żarek postanowił wybrać się pociągiem i przejechać rowerem trasą przez las z Żarek-Letniska. Cóż, namawiałem go na jazdę od Nowej Wsi Żareckiej, bo piachy są tam niczego sobie; nie wiem czy posłuchał. Pocieszam się tym, że piasek dobrze konserwuje... :P

Bukowie pierwszy raz w życiu. Kapitalnie!

Utajnione...

Myszków Mrzygłód - Światowit - Myszków - Żarki - Bukowie - Trzebniów - Złoty Potok - Krasice