Temp.-2.0 °C SprzętMerida Drakar
Oświęcim
Kategoria praca, >100 km

Wiatr na południe, więc wybór kierunku był oczywisty; tym bardziej że zwykle jeżdżę na północ. W Katowckim Parku Leśnym przyuważyłem samicę Gila z przetrąconym skrzydłem. Była jednak wyjątkowo żwawa i biła gilowe rekordy na setkę (pieszo). Dałem jej zatem spokój - może przeżyje, stwierdziłem...
Dalsza trasa fatalna: w lesie na przemian głębokie błoto, kałuże, lód i śnieg... Myślałem, że drogi leśne zmrożone, a tu przykra niespodzianka :(
Dalej już bez przygód. W Bieruniu dynamiczne niebo. W Oświęcimiu spory ruch (byłem przed 15), uciekłem więc przez Chełmek i Wesołą na powrót do KPL i dalej już wyłącznie ścieżkami rowerowymi do Chorzowa.
Udana wycieczka: nic mi się nie zepsuło, nie zaliczyłem gleby (a warunki w lesie sprzyjały). Już dawno nie było tak normalnie...
Inauguracja wiosny wypadła pozytywnie.

W katowickiej puszczy (za Hamerlą)

Dokładnie tu, tuż przed metą na Klimoncie (Lędziny) zawiodła manetka zmiany blatów na korbie (zamarzła)...

Rynek w Bieruniu

KL Auschwitz II (Birkenau)