Dystans111.40 km Czas08:33 Vśrednia13.03 km/h VMAX62.52 km/h Podjazdy2829 m
Temp.4.5 °C SprzętKross Raven Meadow
Sass Dlacia - Falcade
Trasa: Sass Dlacia - Passo Campolongo (1875) - Arabba - Andraz - Colle S. Lucia - Passo Giau (2233) - Colle S. Lucia - Caprile - Alleghe - Cencenighe - Falcade (Val le Buse)

Rano budzi mnie na kempingu temperatura wewnątrz namiotu 4.5 stopnia i szron (na zewnątrz 2.1), ale na przełęczy Campolongo zaznam rekordu trasy w postaci temp. 0.9 stopnia na podjeździe. Letnia jazda przez kilka (sic!) godzin w temperaturze rzędu 1.5-2 stopnie potrafi nieźle zgnoić. Po drodze widoczki na Piz Boe i całkowicie ośnieżony płaskowyż masywu Sella. Jest pozytyw tej całej lodowni: kapitalna widoczność. Dzień okaże się być bardzo słonecznym i widokowym. Udało mi się go maksymalnie wykorzystać. Zorze poranne potrafiły jednak zmrozić do szpiku kości. Nie mogło zbraknąć nieszczęscia w postaci szprychy, która raczy pęknąć z melodyjnym brzęknięciem na prostym odcinku drogi, na podjeździe na passo San Pellegrino.