Dystans29.66 km Czas02:30 Vśrednia11.86 km/h VMAX55.00 km/h Podjazdy692 m
Gadertal (Sass Dlacia)
Kategoria Cyklotrek
Tor - Abtei - La Villa/Stern - San Cassiano/St.Kassian - Sass Dlacia - Capanna Alpina (1720)
Nieudana próba wejścia na Conturines (3064). Połączenie bolesnych skutków wyrypy na Grabspitze z fatalną pogodą i popadywaniem już od godziny 11 oznaczało, że ambitne plany wejścia na trzytysięcznik prosto z kempingu pozostaną tylko planami. Dzień następny był stracony - padało cały czas, w dodatku powyżej 2800 padał wyłącznie śnieg... Z najwiekszą intensywnością padał w Dolomitach dokładnie w miejscu gdzie byłem - w masywie Conturines i Sella...

Kronika wypadków i nieszczęść:

Wczesnym ranem owego dnia wpadłem na pomysł by zupkę upichcić w bezpiecznym korycie rzeki. Pomysł był jednak bardzo niebezpieczny. Najpierw oblazły mnie mrówki (na kamiennej pustyni!) a potem pająk nn dziabnął w rękę, na szczęście od góry (czyli mniej dokuczliwe trzymając chwyt kierownicy). Opuchlizna całej dłoni zeszła dopiero po przeszło 24 h. Pod koniec dnia - na dobitkę - odkryłem, że bukłak z wodą dorobił się nieszczelności i zalewa mi etui z aparatem...