Dystans316.08 km Czas14:09 Vśrednia22.34 km/h VMAX57.67 km/h Podjazdy1961 m
Rajd Stradowiański
Trasa: Chorzów-Będzin-Pogoria IV-Łosień-Błędów-Kolbark-Wolbrom-Sulisławice-Miechów-Słaboszów-Działoszyce-Skalbmierz-Kobylniki-Stradów-Chroberz-Skrzypiów-Wrocieryż-Nawarzyce-Wodzisław-Mstyczów-Żarnowiec-Pilica-Ogrodzieniec-Łazy-Pogoria IV-Czeladź-Chorzów

Późny start tj. ok. 6:00 /przez kobietę/ nie oznaczał, że na zbiorniku Kuźnica Warężyńska było całkowicie przejrzyście.

Trzeba było uczcić 660 rocznicę lokowania Kolbarku. Podjazd ulicą Źródlaną jest jednym z ciekawszych na Jurze.

Za Wolbromiem jak najdłużej jechałem bliską mi doliną Szreniawy. W rajskim ogrodzie widoki, zapachy i odgłosy są z pewnością kopią tych z wiosennej Wyżyny Miechowskiej.

Celem pobocznym były mikromiasta pogranicza Ziemi Proszowskiej, Miechowskiej i Ponidzia

Jeden z najbardziej niedocenianych cennych polskich kościołów - widok na w 100% oryginalną 800-letnią romańską ścianę w skalbmierskiej kolegiacie. Prawdziwy pomnik historii bez nachalnych ingerencji rekonstruktorów.

Prawdziwym celem było rzecz jasna moje gniazdo antroponimiczne /:P/ zbeszczeszczone asfaltem, nie wiem niestety kiedy. Ostatnio byłem tu w 2012 r.

Kolejne bliskie mi miejsce "upiększyli" konserwatorzy, po patynie wieków ani śladu :(

Gór Pińczowskich na szczęście jeszcze nie poprawili, są wciąż takie same

W Wodzisławiu cyrki przy przecięciu z trasą S-7, oj będzie "zabawny" ślimakowy przejazd dla rowerzystów...

Piękne XIII-wieczne prezbiterium kościoła w Mieronicach po liftingu

Na środku nigdzie - pola i łąki nad Mierzawą gdzieś między Klimontowem a Mstyczowem. Dobre asfalty, cisza i błogi spokój.

Kto późno wstaje ten zmierzch wita po 127 zdjęciach i 241 km, na rynku w Pilicy

Pełnia bardzo ułatwia jazdę nocą, bo ta już nastała zanim się przepakowałem i obkupiłem w Pilicy.
Z Podzamcza już prościutko do stajni i po 316 km, o godz. 1:06 melduję się w Królewskiej Hucie.